zaterdag 10 juli 2010

VAKANTIE ..

Ik ga niet op vakantie de 1e 3 weken geniet nu gewoon ff van de lekkere warme zon in harderwijk ..
We gaan daarna wel lekker naar frankrijk naar mijn oma en daarna naar een camping van mijn oom .. Lekker bruin worden !! ben nu al verbrand ! gisteren naar zwembad bospad geweest was wel leuk .. zag nog een vriendin van me en ben daarmee even gaan zwemmen we kwamen thuis;; BBQ !! heerlijk ! De buurvrouw kwam nog even langs voor Nino zijn verjaardag, hij was gisteren jarig 15 jaar! Jeehh GEFELICITEERD NINO :D ! En nu wachtik op een " belangrijke " brief van het rsg wanneer ik de boeken moet ophalen . Moet nog alle schoolspullen kopen.. hehe !
nu pas ! maarja.. het is zulk lekker weer dan ga ik niet in de stad een hele tas vol schoolspullen kopen .. Ga ook nog met vriendinnen afspreken , voetbal kijken enzovoort..

[strike] reactie?:$[/strike]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten